Som ett piller så dödar du mig.

Du drogar ner mig med din kärlek , med dina underbara läppar och dina sköna ord.
Som Knarket i sprutan , som skiten i pillret , som lusten i rökan , förstör du mig , men hjälper mig.
Du gör mig beronde , du får mig att må dåligt när jag inte får dig , får det , får känna nått.
Känna lusten , känna glädjen , fasten smärtan står runt hörnet , fasten bråken ligger i luften , som en varm sommarnatt glömmer vi bort oss själva och tänker med något annat. Vi litar på varandra , vi litar på dig , vi litar på orden.
Vi tror på kärleken. Vi tror på oss själva , vi har självförtroendet.

And thats when , you just like a pill , insted of getting me better , you keep getting me ill.

Kommentarer
Postat av: Martin

Hej Lina, tänker på dig och är ledsen för hur det blev förut. var för tidigt efter att jag blev dumpad helt enkelt och var jag som var dum i huvudet och inte kunde inse det. ville träffa dig lite för mkt med heh.. hör gärna av dig, msn, sms eller vad du vill och kan. Hoppas du mår och har det bra och att jag hör av dig snart

2009-08-05 @ 12:42:03
Postat av: Anonym

Du skriver så himla fina texter Puss gumman

2009-09-28 @ 19:15:18
URL: http://3melie3velina.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0