Ibland kan till och med en berggren säga nej till sprit ;)

Midsommar verkar inte bli som man precis hade planerat.
Först skulle det blivit husbilen och supa till att som bara den med dunken och massa vänner..
Men nu blev det inte någon husbil och då skulle vi sovit hos martins föräldrar på öland , men jag
verkar har fått någon snetripp och är inte sugen på öland och inte så värst sugen på att dricka en massa heller :O..
Har en femliters dunk full med sprit , pengar , skjuts , allting fixat .. Men jag väljer att fira min midsommar på ett annat sätt.


Jag ska fira den med någon annan , någon som jag behöver ge lite av min tid för , som både är bra för min lever och för min själ , mig själv helt enkelt .

MEN NI ANDRA FÅR SUPA ÅT MIG MED :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0