När festen tagit slut.

Jag ber om ursäkt för det tidigare inlägget , jeanette som skrev det , fasten alla vet att jag är bäst ändå ;)

Igår var det ett jävla håll i gång på klassfesten , för många drack nog utav h.bn för att för några kunde hålla igång efter några rundor ölspelet. Ciggaretterna bara flög iväg och timmarna bara gick , orkade inte efterfesten sen som var på kvällen hos någon johannes eller nått sånt , jag ville banne mig sova :)!



Ikväll antar jag att det blir tyrolen med brossan är ju Muskelrock där ffs :)!
Måste man ju dit , tyskar och norskar och fan och hans moster där ju , herregud , kan man inte missa !:)
Så kom dit idag förfan! Bättre än att sitta hemma och glo iallafall !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0