När kärlek är sprit , och sprit är självförtroende.

Dagarna känns bara längre , åren blir bara fler , månaderna försvinner och ändå står jag kvar på samma plats som innan , utan dig.
Ingenting är som det var , och ingenting kommer bli som då.
Jag väntar fortfarande på den där sista droppen , på det där sista ordet,
på det där som får mig att vakna och gå vidare.
Det kanske är försent för att ändra , försent för att få det som innan, försent för att få dig . Men det är inte försent att glömma och gå vidare . Kan jag få den där sista droppen , det där sista ordet . Det som får mig att vakna, för jag orkar inte mer , jag orkar inte vänta . Jag orkar inte leva i det förflutna. Låt mig gå vidare , som du gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0