Wiiiie

igår var en riktigt bra supa dag ;)
förfest hos benny och slutade sen på tyrolen , fyfan vad kul det var!
Tyrolen ägde och jag kände mig verkligen hemma bland alla hårdrockare , skaffade många nya vänner och musken föll helt i min smak. Bästa kvällen på länge , veckan följs utav stockholm (lägenheten själv) , midsommar , blire öland med bror min, jeanette och martin , så jävla nice . sommarlovet börjar riktigt bra!


Kylen är tom , mina pengar är slut , alla ledtrådar säger förändra dig nu.
Patetisk och äcklig fyfan vilken dag , jag duschar men samvetet det sitter kvar.
För de botten is nådd , hur lågt kan man gå , hur långt kan man sjunka , hur kasst kan man må..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0