Ut med skiten!

Så nu har jag bestämt mig , nu får det vara nog .
Hela Björn grejjen är bara att släppa , trött på att fara runt och krångla runt
och helt enkelt inte kunna slappna av i hans närhet , vi har inte snackat på ett tag
och det är jag väldigt glad över , det finns inget att hämta där mer än problem.
Så Nu är det bara mina ÄLSKADE The sims spel jag ska ha sen finns det inget mer att göra där.

Sen är det nog dags att börja tänka över den andra filuren , mina vänner vet vem det är och jag behöver inte nämna några namn för det resulterar alltid i en jädrans massa problem , och helt ärligt , det har jag fått nog utav .
Så Jag tror faktiskt att det inte är någon mening att ha kvar någon som faktiskt helt ärligt inte får mig att må
bra så , jag tror det blir slänga i soptunnan där med . Ut med skiten och in med friska nya vindar , Det är nog så det får blir och nog bäst att det blir så.

Well Tisdag idag , blir att fixa sig lite sen träffa Martin T och se vad som händer . Än så länge inga planer mer än att köpa ciggaretter , vilka planer va ? Hade velat åka in till H.M en runda men klockan är helt enkelt lite för mkt och bättre att åka annan dag isåfall. I morgon kanske :)

Ne nu är jag sen nog som det är till Martin , så dags att fixa sig lite . Jag har börjat bli väldigt dålig på att hålla tider , jag som var en riktig Planerare innan :O

Kommentarer
Postat av: Nettan!

Bra Lina att du börja göra något åt alla :P Hihi! Dem förtjänar dig inte!

2010-04-13 @ 17:08:13
Postat av: Lina

Jaaaa :)

2010-04-15 @ 03:09:10
Postat av: beckiies

oj, trodde inte det var björn du skrivit om.. han tog upp kontakten med mig igen nu när han kom tillbaka till tjörn. Han är psykiskt sjuk, jag har tagit samma beslut som dig. Bort med idioten. äcklig är han, med tanke på att han är 35 men beter sig som en 16åring som dessutom raggar på 15 år yngre tjejer.. usch.

2010-04-25 @ 20:07:32
URL: http://justoneblackangel.blogg.se/
Postat av: lina

Beckiies , jag såg dit inlägg nu , kanske skulle du och jag behöva snacka lite?

2010-06-09 @ 16:58:34
Postat av: beckiies

mycket möjligt Lina, adda min msn, är samma som min mail.

2010-06-29 @ 22:37:33
URL: http://justoneblackangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0