Videoblogg , hrm?

Jag har funderat på alla dom som videobloggar , visst det är helt okej för folk att göra det om dom vill men förstår mig inte på dessa fjortisar som pillar sig i håret och pratar om vilken jävla tvål deras mamma bad dom välja mellan. Blir förbannad på dom bara jag tänker på det , Vem fan bryr sig om hon fick välja mellan rosa eller lila tvål , helt ärligt hoppas jag för hennes skull att hon spelar , för är hon sån på riktigt , shiet stämm dina päron.
Visst är det roligt att titta på dom ,skratta åt dom , snacka om dom , härma dom , men förstår inte hur dom kan tycka det är kul , dom tror att svenska folket tycker dom är "as balla " och " skit tuffa" och dom tror dom är populära bla bla bla , fast egentligen ser alla dom som ett skämt , och tkr det är några roliga fjortisar att snacka skit om. Tja tja bloggen , ja det är ju inte en i hela sverige som säger så för nu säger nästan alla så för dom tycker det är fruktansvärt roligt. En vanlig rökpaus i lilla alvesta ( iof den bästa byn i sverige på att snacka skit) involderar dessa skanky hoes;) jag ska nog med skaffa mig en videoblogg , klaga på dom där i stället och få lite roliga videosvar tillbaka om dom . Nu ska jag också bli känd som alla andra 9 miljoner i detta landet har börjat satsa på , Videoblogg Here i come ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0